Monday, June 6, 2011

KEJOHANAN BOLING HARI GURU TAHUN 2011

KEJOHANAN BOLING HARI GURU TAHUN 2011
PIALA PEJABAT PELAJARAN DAERAH GOMBAK
ANJURAN BERSAMA
PPD GOMBAK DAN WANGSA BOWL SELAYANG MALL

SYARAT PERTANDINGAN
                                       
1.                   Syarat Wajib - Setiap pasukan diwakili oleh empat(4) orang peserta yang terdiri daripada seorang pentadbir (PPPD/Pengetua/Guru Besar/Penolong Kanan) termasuk seorang peserta perempuan.

2.                   Peserta mestilah di kalangan guru dan hanya boleh mewakili pejabat/sekolah tempat berkhidmat semasa.

3.                   Hanya 32 pasukan pertama yang mengesahkan pendaftaran beserta wang penyertaan yang akan disenaraikan menyertai kejohanan ini.  Setiap sekolah dibenarkan menghantar satu pasukan sahaja (Pengesahan melalui panggilan talipon dan pesanan ringkas tidak diterima ).

4.                   Jika ada sekolah yang menghantar lebih daripada satu penyertaan, pasukan selebihnya akan diterima bertanding sekiranya ada kekosongan lorong.

5.                   Bayaran pendaftaran ialah sebanyak RM100.00 bagi setiap pasukan.

6.                   Setiap pemain akan bermain sebanyak 3 game seorang.

7.                   Johan keseluruhan akan ditentukan dengan jumlah jatuhan pin dan adalah berdasarkan kepada
jumlah ‘scratch’ dan tiada handicap akan diberikan.

8.                   Syarat-syarat permainan akan berpandukan syarat-syarat yang diguna pakai oleh Persatuan Tenpin Boling Kebangsaan (MTBC).

9.                   Tarikh akhir penyerahan borang pendaftaran ialah pada hari  Rabu 22hb Jun 2011 sebelum jam 5.00 petang beserta pembayaran wang penyertaan kejohanan kepada Pengerusi Teknik Kejohanan Boling Hari Guru Piala PPD Gombak Tahun 2011. ( u.p: En. Ramli Bahruddin )

10.               Jika terdapat pasukan yang menarik diri di saat-saat akhir, wang pendaftaran tidak akan dikembalikan.

11.               Syarat-syarat yang tidak tertera di atas adalah tertakluk kepada keputusan pihak Pengurusan, PPD. Gombak dan SK Selayang Utama selaku penganjur dan sebarang keputusan yang di buat adalah muktamad.

12.               Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada En. Ramli Bahruddin, Penyelia Pendidikan Swasta PPD. Gombak melalui talipon bimbit 012-3058850 atau Urusetia Kejohanan, SK Selayang Utama melalui talipon bimbit En. Rosmizam – 0123555111 atau Ustaz Hafiz – 0192482483.

No comments:

Post a Comment